*** Update 16 april 2019: leadstreet is Belgiës eerste en enige Diamond HubSpot Partner.
** Update 22 april 2016: leadstreet is Belgiës eerste Platinum HubSpot Partner. Lees hier meer! **
Enkele maanden geleden werd het werk van leadstreet door HubSpot bekroond met een Silver HubSpot Partnership. Op Inbound15, hét jaarlijkse HubSpot-event in Boston, kregen we het goede nieuws dat leadstreet nu ook Gold Certified Agency Partner is.
We leggen je graag uit wat Gold Certified Partner betekent en - vooral - wat de voordelen zijn voor onze klanten.
HubSpot Gold Certified Partner
Het partnermodel (Silver, Gold, ...) van HubSpot is gebaseerd op zowel omzet, als op het behoud van klanten, het engagement en de tevredenheid van de klanten.
Zo tellen enkel klanten waarbij de HubSpot-portaal optimaal gebruikt wordt, mee voor de berekening van de partnerstatus. HubSpot berekent hiervoor per klant een "CHI"-score: de Customer Happiness Index van een HubSpot-platform.
HubSpot bekroont hiermee partners die:
- Inbound Marketing services met succes implementeren
- actief en up-to-date zijn met het HubSpot-platform
- waarvan de Inbound-methodologie succesvol is bij klanten
Met andere woorden: partners die tevreden klanten hebben :-)
leadstreet bekroond met het Gold Partnership door Arjun Moorthy
(VP of Business Development & Partner Products HubSpot) op Inbound15
leadstreet en Inbound Marketing
Wie onze blogs regelmatig leest, weet dat onze roots in de media liggen. We zijn media-veteranen, met ervaring in print en online, b2b/b2c en custom publishing. In onze professionele carrières hebben we doelgroepen ontwikkeld, content geproduceerd/verdeeld en respons nagejaagd.
We weten dus hoe business modellen (uitgevers!) onder druk komen te staan. Hoe consumenten hun aankoopgedrag wijzigen. En hoe belangrijk het is om zelf een relatie op te bouwen met de doelgroep die je wil bereiken.
In deze nieuwe realiteit is het niet enkel jouw taak om prospecten te vinden, maar vooral er voor te zorgen dat prospecten jou vinden.
Bij leadstreet zetten we de website voorop. Samen met het begrijpen van je doelgroep, het bouwen van een contentplan en het bouwen van je eigen database. En daar komt de Inbound Marketing methodologie kijken.
Inbound marketing is een holistische marketingaanpak die zorgt dat mensen jouw merk ontdekken. Inbound marketing is zelf zorgen voor een grote instroom van bezoekers naar je website, en hen converteren naar klanten. Dat doe je met sterke, relevante en authentieke content.
De Inbound aanpak biedt antwoorden op vragen waarmee marketeers vandaag worstelen, zoals het genereren van kwalitatieve leads en de ROI meten van marketinginspanningen.
HubSpot: ons n° 1 inbound marketing platform
Wie een inbound of content marketing strategie adopteert, vindt in HubSpot een ideale tool. HubSpot is de enige, all-in-one marketing automation tool die vanuit de Inbound methodologie is gebouwd, en alle facetten van inbound native bevat én integreert.
Tech-talk: Johan Vantomme in gesprek met Robert Bauch
(HubSpot's International Product Development) op Inbound15
HubSpot omvat de volgende modules: Blogging, SEO, Social Media, Lead Management, Predictive Lead scoring, Landing Pages, Calls-to-Action, Marketing Automation, Email, Analytics, … en een volledig CRM. Alle componenten die je nodig hebt voor het succesvol beheren van je inbound marketing.
Zoek jij een partner voor Inbound Marketing?
Ben jij op zoek naar een partner om samen Inbound Marketing in jouw bedrijf te begeleiden? Ga dan op zoek naar een partner die
- én de juiste diensten levert
- bij jouw bedrijf past
Wij geloven sterk in online. We geloven absoluut dat jouw website, jouw content, jouw marketing automation en jouw inbound marketing de essentie moeten uitmaken van jouw digitale strategie.
De diensten van leadstreet omvatten
- opzetten en bouwen van websites
- uitwerken, implementeren en uitvoeren van een Inbound Marketing strategie
- plus het leveren van contentdiensten
Meer weten over de diensten van leadstreet - en hoe Inbound jouw bedrijf kan helpen? Geef ons een seintje.
Meer weten over Inbound Marketing? Download ons ebook 'Waarom je nu met Inbound Marketing moet starten (en wat het precies is)'.