Het is een van die momenten in je leven waarbij je jezelf moet knijpen. Deze week is leadstreet HubSpot Diamond Partner geworden, HubSpot's ultieme doel voor een partner. En dat als eerste in België!
Een plaats tussen HubSpot's toppartners
Joost Berghman van hypotheek.winkel is duidelijk een visionair. En, dat moet ook gezegd, een uitstekend marketeer en sales, want met hypotheek.winkel halen ze topresultaten met hun Inbound marketing.
Maar Joost dus. Die is een visionair. Want op 8 januari 2017 voorspelde hij het reeds:
Goed twee jaar later is dat doel nu ook bereikt: leadstreet is de eerste (en enige) Diamond HubSpot Partner in België.
Globaal nestelt leadstreet zich daarmee tussen 57 Diamond HubSpot Partners - op de partner-list van HubSpot vind je ons (op het moment van publicatie) op plaats 24. Wereldwijd.
Om het alles in de juiste context te plaatsen: de Diamond-status is voorbehouden voor de top 1% van de HubSpot-partners.
Om eerlijk te zijn: we worden daar wat stil van. En blij tegelijk. Héél blij.
Het bedrijf dat Johan Vantomme en ikzelf zowat vijf jaar geleden hebben opgericht, heeft een absoluut bijzondere én uitzonderlijke stap gezet.
Wat betekent HubSpot's Diamond-status concreet?
De Diamond-tiering is vandaag HubSpot's ultieme doel voor zijn partners.
The Partner Tier program is designed to acknowledge those Agency Partners who have not only brought the inbound message to the most clients, but also those who executed inbound marketing services to the highest standards - HubSpot
Het betekent dat je, als agency, je klanten kan helpen hun doel te bereiken als geen ander. HubSpot heeft hiervoor verschillende benchmarks ontwikkeld, die je als partner moet halen.
Makkelijk haalbaar zijn die benchmarks niet. Geloof ons. Wij halen deze doelstellingen met onze vijfde verjaardag in het verschiet.
Het vraagt een bijzondere focus op alle aspecten van Inbound (strategie en uitvoering) en HubSpot (als tool), plus héél, héél veel implementaties bij klanten. En het toont de drive van ons team.
Onze focus: Inbound/HubSpot
Wij hebben bij de start van leadstreet een duidelijke keuze gemaakt. Met ons DNA in de uitgeefwereld is Inbound, met de combinatie van content met online, marketing en sales voor ons altijd zeer intuïtief geweest. Een vorm van thuiskomen. Of continueren, hoe je het wil zien.
We hebben van bij het begin ook een héél duidelijke keuze gemaakt voor HubSpot, na een evaluatie (en gebruik) van verschillende andere tools. Een juiste keuze, want onze groei, als belangrijkste HubSpot-partner, hangt rechtstreeks samen met de groei van HubSpot. Niet alleen commercieel, maar vooral inhoudelijk en qua productontwikkeling.
Inhoudelijk hebben we altijd een sterke band gehad met de teams van HubSpot in Boston en Dublin. Daarmee willen we graag voorop lopen. Over multitaal bijvoorbeeld, waarvoor we samenwerken met het development team in Boston (hierboven zie je Johan Vantomme in gesprek met Robert Bauch). Of met de release van ons gloednieuwe, modulaire HubSpot-thema, modular.
"leadstreet’s multilingual site development using the HubSpot CMS website platform highlights their highly technical expertise and creativity.
It’s been a great pleasure to work together with the team at leadstreet as they utilize the HubSpot platform to its fullest capabilities"
- Robert Bauch, International Product Development HubSpot
Onze echte focus: klanten
Inbound en HubSpot, of strategie, uitvoering en tools zijn natuurlijk geen einddoel, maar wel een krachtig middel. Het einddoel bepalen onze klanten. En daar ligt de echte focus.
We willen onze klanten helpen. Vooruithelpen. Kennis overdragen. Zoals we zelf ook graag werken met partners. Onze klanten laten groeien.
Of dat altijd en overal lukt? Nee, daar zijn we zeker van. Ons team bestaat uit mensen. Of dat ook voor iedereen lukt? Nee. En dat willen we ook niet - we willen graag klanten waarbij we een partnership aangaan. Waarin we geloven. Niet dat we vrienden hoeven te zijn, maar het mag 😋.
En nee, ons harde werk stopt niet. We hebben een héél mooie horde genomen. Maar het wijzigt ons verhaal niet. Onze eerdere Platinum-status reflecteerde evenzeer de focus en inzet die we hebben.
Nuchterheid en pragmatisme, het blijft in ons DNA zitten 😀.
Grote merci
Daarom een grote merci aan het volledige leadstreet-team, onze klanten, partners en zeker HubSpot zelf.
Zonder HubSpot was er geen sprake van de leadstreet die wij vandaag zijn. Dat is voor ons duidelijk. Massa's respect voor het bedrijf én de mensen in Dublin en Boston waar we dagdagelijks mee samenwerken.
Reviews
Lezen hoe onze klanten ons werk zien? En wat ze over ons zeggen? Dat kan op https://www.hubspot.com/agencies/leadstreet
De mooie reacties die we daar lezen maken ons elke keer blij, en ook zeer humble.