Volledig Inbound Marketing-traject (HubSpot) voor SDWorx

SD Worx staat voor een complete dienstverlening op het vlak van payroll, HR, fiscaliteit en sociale wetgeving. In 2016 lanceerde SDWorx de HIDG/Had Ik Dat Geweten-campagne en website met communicatiepartner BBDO.

Voor SDWorx realiseert leadstreet een volledig Inbound Marketing-project, dat bestaat uit 3 luiken:

  • Realisatie van een nieuwe, meertalige responsive website (COS HubSpot)
  • Volledig Inbound Marketing-traject
  • Implementatie HubSpot

Nieuwe response-driven, multitaal website

We realiseerden een nieuwe, responsive website, die rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content, opportuniteiten voor lead captatie en met veel conversiemogelijkheden.

Implementatie van Inbound Marketing / HubSpot

In combinatie met de website zorgen we voor de volledige implementatie het Inbound Marketing-traject binnen HubSpot, inclusief blog-, landingspagina’s, e-mailnewsletters, lead scoring, lead nurturing, …

Gebruikte technologieën

  • HubSpot
  • JQuery

Bezoek de website

leadstreet-customer-case-sdworx-logo
Inbound Marketing (Hu… 28 december 2016 leadstreet-customer-case-hypotheekwinkel leadstreet-customer-case-slickss-foto Uitwerken Inbound Mar… 28 december 2016