Uitwerken Inbound Marketing strategie (HubSpot) met Slickss

Het jonge Antwerpse Slickss ontwikkelt slimme software die de ‘traditionele’ logistieke sector in de 21ste eeuw moet katapulteren. Voor het uitrollen van hun Inbound marketing doet Slickss beroep op leadstreet

Voor Slickss helpt leadstreet bij de uitwerking van de Inbound Marketing-strategie, dat bestaat uit 4 luiken:

  • Buyer Persona
  • Content Strategy
  • Sales & Marketing alignment
  • Keyword Research

Buyer Persona

Het definiëren van de Buyer Persona is een uitstekend startpunt om de content te bepalen, de conversiepaden (content voor TOFU, MOFU, BOFU), en de opbouw van de website.

Content Strategie

Contentstrategie: welke content in elke fase van de funnel? Uittekenen van conversiepaden voor de Buyer Persona. Detecteren van Lead Nurturing trajecten + Lead scoring opportuniteiten.

Sales en Marketing alignment

Definiëren van het Sales Qualification process en internet sales processen.

Keyword Research

Bepalen van de relevante keywords (clusters) voor website en content.

Slickss over leadstreet

Great inbound marketing partner!

Great partner for inbound marketing, content services and web design. They’ve got everything you need to become successful with Hubspot!

Nick Poels, Head of Growth SLICKss

Gebruikte technologieën

  • HubSpot

Bezoek de website

leadstreet-customer-case-slickss-logo
Volledig Inbound Mark… 28 december 2016 leadstreet-customer-case-sdworx-hidg-3 leadstreet-customer-case-hello-customer-foto Inbound Marketing (Hu… 14 januari 2017