Volledig Inbound Marketing-project (HubSpot) voor Amplexor

Content management-specialist Amplexor (Leuven) deed beroep op leadstreet voor het implementeren van een digitale marketingstrategie.

Voor Amplexor realiseerde leadstreet een volledig Inbound Marketing-project, bestaande uit 3 luiken:

  • Nieuwe website
  • Inbound Marketing (implementatie HubSpot + marketing services)
  • Content services

Nieuwe, responsive website

leadstreet ontwikkelde een nieuw, responsive website-design, dat rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content, met opportuniteiten voor lead captatie en veel conversiemogelijkheden.

Ook de realisatie van blog- en landingspagina’s nam leadstreet op zich, evenals de e-mailnewsletters in HubSpot.

Inbound marketing

Uitrollen van een Inbound Marketing-strategie:

  • Definiëren van Buyer Persona via interne en externe interviews, het bepalen van keywords en het uitwerken van een contentplan.
  • Implementeren van de marketing automation-tool HubSpot en het opzetten van blog- en landingspagina’s plus e-mailnewsletters in HubSpot.
  • Importeren en syncen met de CRM-tool (Salesforce).
  • Opzetten van een lead generatie- en lead nurturing-programma.
  • Aligneren van sales en marketing via HubSpot en bi-directionele sync met Sugar CRM

Content services

Op basis van de Buyer Persona en keywords werd een contentplan opgesteld, een buy-in van een intern blogteam via workshops, en een native (Engelstalige) eindredactie voor alle content (blogs, expert guides, whitepapers, …).

De Belgische website www.amplexor.com werd in 2016 in de nieuwe, globale website Amplexor.com geïntegreerd.

Gebruikte technologieën

  • HubSpot

Bezoek de website

leadstreet-klant-amplexor
Responsive, contentri… 29 mei 2015 leadstreet-case-study-mark-magazine leadstreet Customer Case Essent Reponsive website (Wo… 29 mei 2015