Globale Inbound Marketing-strategie (HubSpot) voor de Amplexor-groep

De Amplexor-groep doet beroep op leadstreet voor het implementeren van de globale Inbound Marketing-strategie.

Volgend op de succesvolle implementatie van Inbound Marketing voor Amplexor (België), wordt de Inbound Marketing-strategie ook uitgerold voor de volledige Amplexor-groep.

Implementatie van globale HubSpot

leadstreet realiseert een integratie van HubSpot binnen de website van Amplexor (Adobe Experience Manager). De uitdagingen voor dit traject zijn de diverse divisies van Amplexor in combinatie met de globale scope van Amplexor (een meertalig project).

leadstreet voorziet de transitie van de Belgische HubSpot naar een globale HubSpot, inclusief de templates voor landingspagina’s, e-mails en migratie van alle bestaande blogs en andere assets.

Voor dit complex project werkt leadstreet samen met het internationaal development-team van HubSpot (Boston, US). Een technische HubSpot-case study is in de maak om het traject voor andere implementaties te verduidelijken.

Gebruikte technologieën

  • HubSpot

Bezoek de website

leadstreet klant Amplexor
Inbound Marketing (Hu… 29 mei 2015 leadstreet Customer Case euroscript leadstreet Customer Case GDaaS Volledig Inbound Mark… 17 maart 2016