Responsive website (WordPress) voor Aalters Bedrijvencentrum

Voor Aalters Bedrijvencentrum realiseerde leadstreet:

  • Een nieuwe website
  • Integratie van eventregistratie
  • Het opzetten van een centrale database en e-mailtool
  • Synchronisatie van data


Nieuwe website

Ontwerpen van een nieuwe, responsive website (WordPress), die rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content en met opportuniteiten voor lead captatie.

Integratie van eventregistratie

Implementatie van de eventregistratietool binnen de nieuwe website, met integratie naar een centrale database.

Opzetten van centrale database en e-mailtool

leadstreet centraliseerde de bestaande databases binnen één centrale database, en zette Mailchimp op voor het beheer van de nieuwsbrieven. Ook voor het design van templates voor Mailchimp stond leadstreet in.

Gebruikte technologieën

  • WordPress
  • Eventbrite
  • Mailchimp
  • Zapier

Bezoek de website

leadstreet klant Aalters BedrijvenCentrum
leadstreet Customer Case Flanders Today Digitale marketingdie… 29 mei 2015