Responsive, contentrijke website (WordPress) voor Mark Magazine

MARK Magazine (Jobat) is een uitgave van Mediahuis / Content Connections

Voor MARK Magazine realiseerde leadstreet:

  • Concept & design responsive website
  • E-mailmarketing
  • Content automation via feedengage
  • Lead generation
  • Reporting

Responsive, contentrijke website

leadstreet realiseerde voor Mark Magazine een contentrijke, responsive website (WordPress), verzorgde de koppeling met feedengage – een content collaboration-tool – integratie met mailchimp, responsive nieuwsbrieven en social sharing.

feedengage, leadstreet’s content collaboration-tool

Voor de realisatie van dit Content Marketing-project maakt Content Connections gebruik van feedengage, een content collaboration-tool ontwikkeld door leadstreet. Tientallen journalisten werken samen in en schijven content op maat van dit crossmediaal project (web, print, social). Met verschillende feeds distribueert feedengage content naar de verschillende media en verzorgt het ook feeds naar 10-tallen partners.

Gebruikte technologieën

  • WordPress
  • feedengage
  • MailChimp

Bezoek de website

leadstreet-klant-mark-magazine
Digitale marketingdie… 29 mei 2015 leadstreet Customer Case Flanders Today leadstreet klant Amplexor Volledig Inbound Mark… 29 mei 2015