Inbound Marketing-project (HubSpot) voor Conundra

Voor de ondersteuning van de snelle groei van Conundra (een specialist in complexe, logistieke planningsvraagstukken) voorziet leadstreet in een gloednieuwe website. We zorgen ook voor de implementatie van Inbound Marketing, inclusief HubSpot.

Voor Conundra realiseert leadstreet een volledig Inbound Marketing-project, dat bestaat uit 3 luiken:

  • Design van een nieuwe, responsive website (COS HubSpot)
  • Inbound Marketing
  • Implementatie HubSpot

Nieuwe response-driven website

We zorgen voor het ontwerp van een nieuw, responsive websitedesign, dat rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content, opportuniteiten voor lead captatie en met veel conversiemogelijkheden.

Project: van wireframing tot design en ontwikkeling binnen HubSpot COS.

Inbound Marketing

Ook het uitrollen van een Inbound Marketing-strategie neemt leadstreet voor zijn rekening.

  • Definiëren van Buyer Persona via interne en externe interviews, het bepalen van keywords en het uitwerken van een contentplan.
  • Implementeren van de marketing automation-tool HubSpot en het opzetten van blog-, landingspagina’s en e-mailnewsletters in HubSpot.
  • Importeren met de CRM-tool
  • Opzetten van lead generatie- en lead nurturingprogramma’s.

Implementatie van HubSpot

In combinatie met de website zorgen we voor de volledige implementatie van HubSpot, inclusief blog-, landingspagina’s en e-mailnewsletters in HubSpot.

Gebruikte technologieën

  • HubSpot

Bezoek de website

leadstreet klant Conundra
Inbound Marketing-pro… 17 maart 2016 leadstreet-customer-case-antwerp-management-school leadstreet-customer-case-amplexor-event-the-future-of-document-management Eventsite en -marketi… 17 maart 2016