Contentrijke website (WordPress) voor Cobofisk

Voor Cobofisk realiseerde leadstreet:

  • Een nieuwe website
  • De integratie van eventregistratie
  • Het opzetten van centrale database en e-mailtool
  • De synchronisatie van data


Nieuwe website

Een eerste pijler was het design van een nieuwe, responsive website (WordPress), die rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content en met de nodige opportuniteiten voor lead captatie.

Integratie van registratie

leadstreet verzorgde ook de implementatie van de registraties binnen de nieuwe website, inclusief integratie naar een centrale database.

Opzetten van centrale database en e-mailtool

De bestaande databases werden gecentraliseerd binnen één centrale database. Daarnaast zorgde leadstreet eveneens voor het opzetten van het beheer van de nieuwsbrieven, aangevuld met het design van templates voor die nieuwsbrieven.

Gebruikte technologieën

  • WordPress
  • Mautic

Bezoek de website

leadstreet klant Cobofisk
Hoogvisuele, responsi… 17 maart 2016 leadstreet Customer Case The Revenant leadstreet Customer Case Belofloripa Contentrijke, multili… 17 maart 2016