Contentrijke, multilinguale website (WordPress) voor Belofloripa

Belofloripa adviseert, coacht en begeleidt bedrijven wereldwijd tijdens hun internationalisatieproces. Het resultaat is 361° import & export consultancy, gekruid met motivatie en passie.

Voor de verdere groei van Belofloripa realiseerde leadstreet een contentrijke, meertalige, responsive website (WordPress)

  • Gloednieuwe website (WordPress)
  • Opzetten van centrale database en e-mailtool
  • Opzetten van nieuwsbrieftool


Nieuwe website

leadstreet zorgde voor een nieuwe, responsive website, die rekening houdt met de inbound marketing-methodiek: rijk aan content en voorzien van talrijke opportuniteiten voor lead captatie. Bovendien gaat het om een meertalige website (Nederlands, Engels, Frans en Portugees).

Inbound Marketing-principes

De website werd opgebouwd volgens de principes van Inbound Marketing: content staat centraal, en bovendien zijn er veel mogelijkheden tot lead generatie ingebouwd.

Opzetten van centrale database en e-mailtool

De bestaande databases werden door ons gecentraliseerd binnen één centrale database. Daarnaast zetten we Mailchimp op voor het beheer van de nieuwsbrieven, en zorgden we ook voor het design van templates voor Mailchimp.

Gebruikte technologieën

  • WordPress
  • Mailchimp

Bezoek de website

leadstreet klant Belofloripa
Contentrijke website … 17 maart 2016 leadstreet Customer Case Cobofisk leadstreet-customer-case-antwerp-management-school Inbound Marketing-pro… 17 maart 2016