Inbound Marketing-project (HubSpot) en website (WordPress) voor TrimbleTL

eShipCo is een platform om expediteurs, transporteurs en eigen rijders beter te laten samenwerken door het verloop van zendingen, van acceptatie tot uiteindelijke uitvoering, voor alle betrokken partijen inzichtelijker te maken en administratief sterk te vereenvoudigen.

Voor TrimbleTL realiseerde leadstreet een website met HubSpot-integratie:

  • Design van een nieuwe, responsive website (WordPress)
  • Inbound Marketing
  • Implementatie HubSpot

Responsive website

leadstreet zorgde voor een nieuwe, responsive website (WordPress) volgens de  Inbound Marketing-methodiek: rijk aan opportuniteiten voor lead captatie en conversiemogelijkheden.

Implementatie van HubSpot

In combinatie met de website zorgen we voor de koppeling en implementatie van HubSpot.

Gebruikte technologieën

  • WordPress
  • HubSpot

Bezoek de website

e-shipco
Responsive contentsit… 3 oktober 2016 leadstreet-customer-case-jet-magazine leadstreet-customer-case-content-connections Inbound Marketing-pro… 3 oktober 2016