Inbound Marketing-project (HubSpot) voor Content Connections

Content Connections is de custom media en content marketing cel van Mediahuis. Vanuit de kracht van het merk en de expertise van een innoverend mediabedrijf, vormt Content Connections dé crossmediale schakel tussen relevante content en het juiste doelpubliek.

Voor de ondersteuning van de groei van Content Connections voorziet leadstreet in een gloednieuwe website. We zorgen ook voor de implementatie van Inbound Marketing, inclusief HubSpot.

Voor Content Connections realiseert leadstreet een volledig Inbound Marketing-project, dat bestaat uit 3 luiken:

  • Design van een nieuwe, responsive website (COS HubSpot)
  • Inbound Marketing
  • Implementatie HubSpot

Nieuwe response-driven website

We zorgen voor het ontwerp van een nieuw, responsive websitedesign, dat rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content, opportuniteiten voor lead captatie en met veel conversiemogelijkheden.

Project: van wireframing tot design en ontwikkeling binnen HubSpot COS.

Inbound Marketing

Ook het uitrollen van een Inbound Marketing-strategie neemt leadstreet voor zijn rekening.

Implementatie van HubSpot

In combinatie met de website zorgen we voor de volledige implementatie van HubSpot, inclusief blog-, landingspagina’s en e-mailnewsletters in HubSpot.

Koppeling met feedengage

Koppeling van HubSpot met feed engage, de content collaboration tool van leadstreet.

Content Connections over leadstreet

Great partner! leadstreet combines both technical and inbound marketing knowledge. Reaction time is quick, execution is swift. Lean & mean team, down-to-earth: just as it needs to be. Highly recommendable.

Hans De Loore, Managing Director Content Connections

Gebruikte technologieën

  • HubSpot
  • feedengage

Bezoek de website

leadstreet klant Content Connections
Inbound Marketing-pro… 3 oktober 2016 leadstreet-customer-case-eshipco-trimbletl leadstreet-customer-case-cevora-lerenmetresultaat Contentwebsite (WordP… 3 oktober 2016