Inbound Marketing (HubSpot) en website voor euroscript

Om AEM (Adobe Experience Manager) op de kaart te zetten, realiseert leadstreet voor euroscript een Inbound Marketing-traject:

Inbound Marketing-traject voor euroscript

  • Design nieuwe responsive website
  • Inbound Marketing
  • Implementatie HubSpot
  • Content services

Nieuwe, responsive website

leadstreet ontwierp voor euroscript een nieuw, responsive website-design, dat rekening houdt met de Inbound Marketing-methodiek: rijk aan content, met opportuniteiten voor lead captatie en veel conversiemogelijkheden. Ook de realisatie van de blog- en landingspagina’s nam leadstreet voor zijn rekening, evenals e-mailnewsletters in HubSpot.

Inbound marketing

Het project omvatte ook het uitrollen van een volledige Inbound Marketing-strategie: denk aan het in kaart brengen van Buyer Persona, de Buyers Journey en het Content plan.

Content services

Op basis van de Buyer Persona en keywords werd een contentplan opgesteld, een buy-in van een intern blogteam via workshops, en een native (Engelstalige) eindredactie voor alle content (blogs, expert guides, whitepapers, …).

De website aem.euroscript.com werd in 2016 in de website Amplexor.com geïntegreerd.

Gebruikte technologieën

  • HubSpot

Bezoek de website

leadstreet klant euroscript
Reponsive website (Wo… 29 mei 2015 leadstreet Customer Case Essent leadstreet-customer-case-Amplexor-global Globale Inbound Marke… 17 maart 2016