Het draait om de mensen, toch?
Responsieve en professionele agency! Sinds 2015 ben ik een newbie in de wereld van Marketing Automation Platforms (MAP), en na mijn ervaring met Marketo voelde HubSpot intuïtief aan. De begeleiding door het team van leadstreet maakte het een geweldige ervaring. Ze hebben op bijna alles een antwoord, en als dat niet zo is, laten ze het weten of komen ze binnen 24 uur met een oplossing.

Kurt Vanderhaegen
Directeur - Marketing Europa, TXOne Networks

TXOne, een cybersecurity bedrijf gespecialiseerd in operationele technologie (OT) beveiligingsoplossingen, werkte samen met leadstreet om hun digitale marketing en sales strategieën te verfijnen. Om de zichtbaarheid te vergroten en groei te stimuleren, had TXOne behoefte aan een gecoördineerde aanpak van digitale advertenties en lead generation.
De volledige scope van het project omvat:
- HubSpot Portal Set Up
- Landingpagina’s & SEA
- Sales Setup en Strategie
- Marketingstrategie & set-up
De uitdaging
Meer zichtbaarheid in een concurrerende markt
Als pionier in OT-beveiliging moest TXOne een specifieke doelgroep bereiken: industriële en kritische infrastructuurklanten. Hun doelen waren: sales- en marketingprocessen opzetten, online advertenties optimaliseren en landingpagina’s ontwerpen voor leadgeneratie.
De oplossing
Een multi-channel marketing- en salesstrategie
leadstreet ontwikkelde een geïntegreerde marketingaanpak, met gerichte SEA-campagnes via Google Ads om verkeer te genereren en op maat gemaakte landingpagina’s om leads te converteren. Daarnaast implementeerde leadstreet sales enablement-tools, zodat het TXOne-team leads efficiënter kon beheren.
-
Sales enablement
Opzet van een systeem om leadbeheer en salesopvolging te optimaliseren.
-
Marketing setup & SEA
Ontwikkeling van gerichte marketing- en SEA-campagnes om online zichtbaarheid te vergroten.
-
Landingpagina’s
Creatie van conversiegerichte landingpagina’s om leads aan te trekken en te nurturen.

Eindresultaat
Meer websitebezoekers en leads
TXOne kreeg een sterkere digitale aanwezigheid, waarbij Google Ads gekwalificeerd verkeer naar hun landingpagina’s leidt. Dankzij het verbeterde leadmanagementsysteem kan het salesteam prospects effectiever benaderen, wat bijdraagt aan een continue groei in een competitieve markt.