lead-nurturing - pagina 2

leadstreet blog

Wanneer drip campagnes (marketing automation) inzetten? 7 voorbeelden

We horen het vaak bij klanten: het marketingteam is overbevraagd – en tijd is één van de schaarste zaken. Efficiëntie ...

Lees verder »

#Inbound15. HubSpot introduceert predictive lead scoring en integratie met social ads.

Tweehonderdvijftig topsessies, meer dan 10.000 aanwezigen, Seth Godin… meer redenen heb je niet nodig om naar editie 15 ...

Lees verder »

#Inbound15, deel 2. HubSpot introduceert integraties met derde partijen en het Easy Initiative.

Tweehonderdvijftig topsessies, meer dan 10.000 aanwezigen, Seth Godin, … meer redenen heb je niet nodig om naar editie ...

Lees verder »

#Inbound15, deel 3. HubSpot introduceert 5 nieuwe talen, en Leadin - een gratis Inbound light.

Tweehonderdvijftig topsessies, meer dan 10.000 aanwezigen, Seth Godin… meer redenen heb je niet nodig om naar editie 15 ...

Lees verder »

Wat is Marketing Automation en wat kan jij er mee?

Marketing Automation is een buzzword. Het heeft iets te maken met ‘e-mailmarketing’ en je kan er van alles mee ...

Lees verder »

Zo maak je de perfecte call to action

Om de zaken maar meteen bij hun naam te noemen: content is een middel. Goede verhalen en grafieken gebruik je om ...

Lees verder »

Wat is Content Mapping en waarom is het essentieel voor Inbound marketing?

Niemand zal het ontkennen: content is de belangrijkste grondstof in een Inbound Marketing Campagne. Het is de benzine ...

Lees verder »