lead-generation - pagina 2

leadstreet blog

Email database huren of kopen? Waarom ik hier gloeiend allergisch op reageer

Een email in mijn mailbox. Net als je denkt dat niemand nog overweegt om emaillijsten te kopen of te huren ... Bam. Dat ...

Lees verder »

Lead nurturing: sales drip marketing voorbeeld van Adobe's Creative Cloud

Hoe pakt Adobe een lead aan die interesse toont in zijn Creative Cloud, de softwaredienst waarbij programma's zoals ...

Lees verder »

Drip marketing voorbeeld: marketing automation en events bij J. Boye

Events organiseren is best een harde stiel. Je hebt niet alleen een topprogramma dat je moet samenstellen, er komt ook ...

Lees verder »

Drip campagne voorbeeld: Trello’s activatie van nieuwe accounts

Eén van de belangrijkste marketingdoelen van een bedrijf met een SaaS-product is potentiële klanten een trial te doen ...

Lees verder »

Lead generation vs. lead nurturing

Lead generation en lead nurturing zijn geen synoniemen van elkaar. Ze hebben elk een eigen doel, een eigen plaats in je ...

Lees verder »

Wanneer drip campagnes (marketing automation) inzetten? 7 voorbeelden

We horen het vaak bij klanten: het marketingteam is overbevraagd – en tijd is één van de schaarste zaken. Efficiëntie ...

Lees verder »

Waarom jij geen schrik moet hebben van adblockers (en die eigenlijk een goed idee zijn)

Adblockers zijn de talk of the town. Ook wel omdat Apple op de kar springt, want de nieuwe iPhone komt met een iOS ...

Lees verder »