Gids A/B testen in email marketing
A/B-testen, ook wel split testing genoemd, is een e-mail marketingexperiment waarbij je jouw doelgroep twee varianten ...
Lees verder »A/B-testen, ook wel split testing genoemd, is een e-mail marketingexperiment waarbij je jouw doelgroep twee varianten ...
Lees verder »Moet jij van je database nog een GDPR/AVR-toestemming ontvangen om ze verder te blijven mailen? Dan tikt de klok ...
Lees verder »Een email in mijn mailbox. Net als je denkt dat niemand nog overweegt om emaillijsten te kopen of te huren ... Bam. Dat ...
Lees verder »Heel wat SaaS-producten maken gebruik van het freemium model, waarbij je een basisdienst gratis krijgt maar voor extra ...
Lees verder »Hoe pakt Adobe een lead aan die interesse toont in zijn Creative Cloud, de softwaredienst waarbij programma's zoals ...
Lees verder »Of het nu gaat om conversie, aandacht van klanten voor jouw product of het opbouwen van een klantenrelatie, een drip ...
Lees verder »Eén van de belangrijkste marketingdoelen van een bedrijf met een SaaS-product is potentiële klanten een trial te doen ...
Lees verder »We horen het vaak bij klanten: het marketingteam is overbevraagd – en tijd is één van de schaarste zaken. Efficiëntie ...
Lees verder »Interessante lectuur?
Mis ons volgende artikel niet!
HubSpot. Done Right. leadstreet is een internationaal team van HubSpot-experten. Diamond HubSpot Partner. Met meer dan 400+ HubSpot implementaties kunnen we je helpen HubSpot ten volle te gebruiken, je website te optimaliseren, of een nieuwe HubSpot website te bouwen.
VOLG ONS
Kantoor België
RPR Gent, afdeling Gent
Mail: inbound@leadstreet.be
Tel: 0479/98.12.90, 0486/07.00.92
leadstreet respecteert je
privacy
Algemene voorwaarden
Cookieverklaring
Pas je cookies aan