leadstreet blog - pagina 19

Hier schrijven wij stukken waarvan we denken dat ze belangrijk zijn. Dat jij er over moet nadenken. Over marketing, marketing automation, HubSpot en meer. Vragen, tips? Shoot.

Drip campagne voorbeeld: Trello’s activatie van nieuwe accounts

Eén van de belangrijkste marketingdoelen van een bedrijf met een SaaS-product is potentiële klanten een trial te doen ...

Lees verder »

Lead generation vs. lead nurturing

Lead generation en lead nurturing zijn geen synoniemen van elkaar. Ze hebben elk een eigen doel, een eigen plaats in je ...

Lees verder »

Wanneer drip campagnes (marketing automation) inzetten? 7 voorbeelden

We horen het vaak bij klanten: het marketingteam is overbevraagd – en tijd is één van de schaarste zaken. Efficiëntie ...

Lees verder »

State of Inbound 2015 rapport #2: 6 best practices voor marketeers

Voor inbound marketeers is het jaarlijkse ‘State of Inbound’-rapport van HubSpot telkens iets om naar uit te kijken. ...

Lees verder »

Advies voor wie vandaag zijn leads aankoopt (en ze niet zelf genereert)

We hebben recent twee gesprekken gehad met prospecten die vandaag hun leads (vooral) aankopen bij een derde partij. En ...

Lees verder »

Waarom jij geen schrik moet hebben van adblockers (en die eigenlijk een goed idee zijn)

Adblockers zijn de talk of the town. Ook wel omdat Apple op de kar springt, want de nieuwe iPhone komt met een iOS ...

Lees verder »

Conversie tips: waar plaats je een formulier op je landing page?

Wat is de beste plaats om het inschrijfformulier te plaatsen op de landingspagina? Waar zorgt het ...

Lees verder »

8 tips voor betere call to action-knoppen op je landing page

Je hebt een berg blogposts op je site. Relevante en goede posts, netjes in de interessesfeer van je doelgroep. Onder ...

Lees verder »