Onze aanpak
In 5 stappen naar een geweldige website
Bepaal de strategie voor je website
Je kent als geen ander de markt waarin je actief bent, wie je klanten zijn, wat je klanten of prospecten zoeken. Stel daarom de vraag: “Waarom bezoekt iemand mijn website en wat hoopt hij of zij daar uit te halen?”
Een sterke website kan niet zonder een sterke onderbouw (of marketingplan). Ontwerp je website als een tool om bezoekers van antwoord te dienen, met als ultiem doel hen te overtuigen dat je bedrijf hen kan helpen met hun problemen en uitdagingen.
Leer je klanten kennen
De ene klant is de andere niet. Sommige klanten komen wellicht vanuit een bepaalde industrietak, anderen uit een bepaalde afdeling van een bedrijf. Probeer je klanten te begrijpen en breng ze in kaart.
Hoe beter je jouw klanten kent, hoe beter je jouw website, de tone-of-voice en de boodschap kan afstemmen op hun noden.
Bouw een sitemap en wireframe
Zonder plan bouw je geen huis. Dat geldt ook voor een website. Dus moeten we een structuur en flow opzetten voor we kunnen starten met het bouwen van die site.
Kies het juiste platform, CMS en partner
Om je website gemakkelijk zelf te onderhouden heb je een Content Management System of CMS nodig. Naast een CMS heb je ook een webpartner nodig. Een website bouwen is een vak apart en enkel expertise leidt tot een goed resultaat.
Test en optimaliseer je site voor verschillende devices
Een moderne website heeft een pittig lastenboek. Je bedrijfsite moet snel zijn, inzetbaar op alle platformen, geoptimaliseerd voor mobiel, technisch geoptimaliseerd voor SEO, content makkelijk tonen, de mogelijkheid bieden tot slimme interacties en handig zijn in gebruik.
Webdesign
Hoe wij websites zien
Een website zien we niet als iets dat we opleveren. Het is niet iets wat enkel mooi moet zijn. Het doel van jouw website is van jouw bezoekers klanten te maken.
1. Responsive design
Onze websites zijn geoptimaliseerd voor conversie en een goede gebruikerservaring (User Experience). We maken websites voor bezoekers én voor zoekmachines, fully responsive en met veel aandacht voor SEO. En makkelijk zelf aanpasbaar.
2. HubSpot of WordPress
leadstreet bouwt websites op 2 platformen. Afhankelijk van de doelstellingen. WordPress is een budgetvriendelijk cms, veelzijdig, gebruiksvriendelijk, responsive, customiseerbaar, SEO-geoptimaliseerd en schaalbaar. HubSpot’s COS biedt dezelfde voordelen met extra opties tot personalisatie, standaard https en supersnelle pagina’s.
3. Marketing ecosysteem
Je website staat niet op zichzelf. Je interactie met je leads loopt via social, via e-mail, … Wie het totale plaatje begrijpt, kan van bij de start een uitstekend ecosysteem uitbouwen. leadstreet evalueert de relevante kanalen en tools om je doelpubliek te bereiken en begeleidt je in de selectie, de integratie, de implementatie en opleiding.
Onze diensten
Wat doet leadstreet?
INBOUND MARKETING
Inbound Marketing is een marketingaanpak die zorgt dat mensen jouw merk zelf ontdekken. Met Inbound Marketing zorg je zelf voor een grote instroom van de juiste bezoekers die je verder kan converteren naar klanten. Dat doe je met sterke, relevante en authentieke content. De Inbound-aanpak biedt antwoorden op vragen waarmee marketeers en bedrijven vandaag worstelen, zoals het genereren van kwalitatieve leads en de ROI van hun inspanningen.
CONTENT SERVICES
Content is de belangrijkste grondstof in een Inbound Marketing-campagne. Het is de benzine die elke Inbound-motor doet draaien. Goede content is relevant, heeft persoonlijkheid, beloont en is geschreven op maat van je prospecten. Het brengt je potentiële klanten naar je site, waar je ze in het koopproces binnentrekt. Goede content educeert en kwalificeert. De weg naar geloofwaardige, goede content start met het definiëren van Buying Personas en Buyers Journey; daaruit volgt een uitgeefplan.
WEBSITE DEVELOPMENT
Jouw website is vitaal voor je business. Consumenten nemen vandaag immers zelf het initiatief bij de aankoop van een product. Hun tocht start vaak bij een zoekopdracht in Google. Een sterke website kan niet zonder een sterke onderbouw en heeft best een pittig lastenboek: snel, responsief, gebruiksvriendelijk, mooi, geoptimaliseerd voor SEO, … leadstreet zet in op betaalbare websites in WordPress en het HubSpot COS.
Inspiratie voor Inbound Marketing, content en jouw website
Downloads









Our work
Projecten
leadstreet is jouw partner voor Inbound-, contentprojecten en webdesign. We zorgen voor de strategie en uitvoering. Met een glimlach.
Laten we over jou praten
Als je wil weten hoe Inbound Marketing voor jouw bedrijf kan werken, je een nieuwe website nodig hebt of nood hebt aan sterke content: contacteer ons.
We horen graag wat jouw doelen zijn, wat je specifieke noden zijn en waar je vandaag vast zit. Nieuwsgierig? Geef ons een seintje. We maken graag tijd voor een gesprek. En het kost je niks.