HubSpot: Inbound Marketing-tool

Onze favoriete Inbound Marketing-tool

Wat is HubSpot?

leadstreet is HubSpot-partner

HubSpot is de favoriete tool van leadstreet. Hubspot is een allround marketing software-platform, en dé pionier van de Inbound Marketing-methodologie.

HubSpot is een krachtige totaaloplossing en omvat o.m. de volgende modules: Blogging, SEO, Social Media, Lead Management, Landing Pages, Calls-to-Action, Marketing Automation, Lead Scoring, E-mail, Analytics en CRM. Alle componenten die je nodig hebt voor het succesvol beheren van je Inbound Marketing.

Hubspot werd recent nog gekozen tot n° 1 marketing automation-platform door Venture Beat.

Laten we praten over jouw website

leadstreet: Platinum HubSpot Certified Partner

leadstreet Platinum HubSpot Partner
leadstreet beschikt als eerste en enige Platinum Certified Partner in België over de meest gekwalificeerde kennis van HubSpot en Inbound Marketing, met klanten als Amplexor, euroscript, Antwerp Management School, SD Worx, BBDO, Zenito, Conundra, Mediahuis, GDaaS, hypotheek.winkel, TrimbleTL, Bloovi en Unbounce.

leadstreet is HubSpot Certified op de volgende 9 niveau’s: Agency Partner Certified, Growth Driven Design Agency certified, HubSpot Marketing Software Certified, HubSpot Sales Software Certified, Design Certified, Email Marketing, Contextual Certified, Inbound Certified en Inbound Sales Certified.

De methodologie gebouwd door HubSpot

Inbound Marketing

HubSpot is de bedenker van de Inbound Marketing-methodologie (2006). De tool is volledig gebouwd op deze methodologie, anders dan andere marketing automation-tools, waar op basis van een bestaande tool werd verder gebouwd.

HubSpot-tool uitgelegd

Het ecosysteem van HubSpot

de-hubspot-tool-uitgelegd

Wie een Inbound- of Content Marketing-strategie voert, vindt in HubSpot een ideale tool. HubSpot is de enige, all-in-one marketing automation tool die vanuit de Inbound-methodologie is gebouwd, en alle facetten van inbound native bevat én integreert.

Optimaliseer je blogposts

Sterke, relevante en authentieke content is essentieel voor Inbound. Post daarom jouw blogs binnen HubSpot en krijgt onmiddellijk suggesties voor SEO-optimalisatie (keywords, …).

Sociale media

Publiceer je blogposts, ebooks, en landingspagina’s vanuit HubSpot makkelijk naar je verschillende accounts. Monitor Twitter-streams op relevante keywords voor jouw business en krijg relevante context, zoals bijvoorbeeld lifecycle stage.

Profileer je bezoeker

Bezoekers laten graag hun gegevens na voor relevante content (white papers, ebooks, checklists, …). Hiervoor gebruik je technieken als call-to-actions en geoptimaliseerde landingspagina’s.

Personaliseer je content

Hoe start je een persoonlijke conversatie met duizenden leads, zonder je budget op te blazen? Personaliseer je content voor je bezoeker: van relevante calls-to-actions, tot content en aangepaste, progressive formulieren.

Volg het digitale gedrag

In de contact database krijg je niet alleen de demografisch gegevens van je leads, maar ook een chronologisch overzicht van hun digitaal gedrag: van bezochte webpagina’s tot e-mail en social media.

Segmenteren en lead scoring

Segmenteer je contacten op zowel demografische gegevens (aantal werknemers, industrie, …) als op digitaal gedrag. Die lead intelligentie kan je gebruiken voor het sturen van e-mails, het monitoren in sociale media, bouwen van rapporten, … Gebruik deze informatie om je leads te scoren en leads tijdig door te geven aan je salesteam.

Uitstekende e-mailengine

Optimaliseer je e-mails tijdens de creatie: HubSpot geeft je tips over timing en levering. Personaliseer, van afzender tot boodschap en calls-to-actions, en test je mails in meer dan 30 mailboxen voor je jouw mail verstuurt.

Bouw geautomatiseerde workflows

Volg je leads op met automation. Bouw scenario’s om je leads verder te bewerken, volgens een geautomatiseerd schema (lead nurturing) – met zoveel acties, stappen en contactpunten als er nodig zijn. Van follow-up e-mails tot interne notificaties.

(Slim) meten is weten

In het digitale tijdperk kan je zowat alles meten, maar zonder een solide rapportering is dat niet meer dan een opbod aan grote getallen. Voor je het weet, glij je af naar de Meer-strategie: “Meer van alles”. Begrijp welke kanalen je bezoekers, leads en klanten hebben opgeleverd.

Synchroniseer met je CRM

De API van HubSpot laat makkelijk toe (bi-directioneel) te synchroniseren met populaire CRM-systemen als Salesforce, of marketingtools zoals GoToWebinar of Eventbrite.

Inclusief het HubSpot CRM

Het marketingplatform komt met een gratis CRM-platform, specifiek op maat gemaakt voor salesmensen in kleine en middelgrote bedrijven.

Uitstekende service en support HubSpot is bijzonder customer-centric, met een efficiënte helpdesk, en een uitzonderlijk academy en certification programma.

Meer weten over HubSpot en Inbound Marketing?

Testimonials

Wat onze klanten zeggen

Laten we over jou praten

Als je wil weten hoe Inbound Marketing voor jouw bedrijf kan werken, je een nieuwe website nodig hebt of nood hebt aan sterke content: contacteer ons.

We horen graag wat jouw doelen zijn, wat je specifieke noden zijn en waar je vandaag vast zit. Nieuwsgierig? Geef ons een seintje. We maken graag tijd voor een gesprek. En het kost je niks.